download (1).jpg denemarken                                                              geschreven door Gretha Hofstra

Vakantie Doks naar Denemarken 02-06-2014 t/m 06-06-2014.

vakantie dennemarken Doks 002

We hebben net als vorig jaar weer een heel bord versierd en de dagen afgestreept tot aan de vakantie. vakantie dennemarken Doks 004 vakantie dennemarken Doks 005

Dit was weer helemaal toppie! iedereen heeft wel wat gedaan om het bord te versieren of de dagen af te strepen.

images.jpg monday

download (1).jpg maandag d

02-06-2014

Joepie we gaan vandaag eindelijk op vakantie naar Denemarken. We zijn allemaal te erg enthousiast en blij. We geven mekaar bij Gretha thuis een Dikke knuffel of hand, of vertellen hoeveel zin we er in hadden. Tanja kreeg van Sjoerd een mooi boekje om te lezen. Sjoerd had ook mooie elastiekjes mee zo van kijk Gretha. En Boris wilde eerst een knuffel van Gretha voor hij de mannenbus in wilde stappen. Zo lief! Maar echt geloof me iedereen had er heel veel zin in. Net als vorig jaar hadden we een mannenbus en een vrouwenauto. In eSAM_0064lke auto bus lag drinken broodjes en lekkers. Goed verzorgd door Marian. Op naar Haulerwijk om Silvester op te halen. Daar aangekomen stonden veel mensen op te wachten familie van Silvester mensen van De Bazes en Monique. Gauw spullen in de bus. Silvester stond ook al zon te popelen. Nou uitzwaaien en weg. Op naar Denemarken. Tijdens de hele reis genoot iedereen op zijn of haar manier van muziek lezen of lekker naar buiten kijken. Toch hebben we 3 nodige stops moeten maken voor een lekkere lunch of plassen, of anders. Dit alles was prima verzorgd. 1357469432290

Rond 17.30 waren we in Denemarken. Met ze alle uitladen. Spullen naar binnen brengen. Iedereen hiel goed mee. Daarna met ze alle lekker borrelen op een fantastisch vakantie week.

images.jpg borrelen

foto s Doks vakantie 019

Ons vakantiehuis met privé zwembad. Lekker met ze allen knus in huis.

foto s Doks vakantie 006 (2)

foto s Doks vakantie 018

Na het borrelen slaapplekken voor iedereen gereed maken. Na dat alles wilVakantie Doks 2014 001de iedereen graag zwemmen in ons privé zwembad. We hebben met ze allen erg genoten. Lekker gek doen in het zwembad. Ondertussen maakten Marian en Marianne het eten klaar. Dit stond er op het menu pasta met gehaktballetjes en kaas o wat was dat lekker! Vakantie Doks 2014 002

Na het eten wilden een heleboel graag in rust of wat voor hun zelf dofoto s Doks vakantie 027en. Zoals boek lezen tv kijken enz. Sjoerd, Ton en Gretha wilden graag naar het strand. Dus op naar het strand. We zaten niet ver van het strand. Eenmaal op het strand waar we helemaal konden komen met de auto keken we onze ogen uit. Sjoerd de strandjutter hihi ging gelijk op zoek naar schelpen daar ging die helemaal in op.

foto s Doks vakantie 041                                        Sprekend een strandjutter toch!?

foto s Doks vakantie 032

Natuurlijk moest Ton laten zien hoe goed hij zandkastelen kan bouwen hihi. Natuurlijk wilde Gretha de zonsondergang graag zien. Het was helemaal top ondanks dat het fris was.

foto s Doks vakantie 023

Moe maar voldaan gingen we weer terug naar ons huis. Eenmaal thuis aangekomen nog even wat drinken en daarna allemaal lekker naar bed. Iedereen was best wel moe van de reis. Slaap lekker allemaal!

Dinsdag-Vrouw-motor

download (1).jpg tuesday

03-06-2014

Goedemorgen allemaal. Iedereen had lekker geslapen. ’s Morgens lekker rustig aan gedaan allemaal. We vonden dat allemaal heerlijk lekker op ons gemak alle dingen doen we hebben tenslotte vakantie. Op een gegeven moment met ze alle ontbijten hihi brunch. Tijdens de brunch werd ons vertelt dat we vandaag lekker naar het strand zouden gaan. Iedereen was erg enthousiast. Dus op naar het strand. Eenmaal op het strand aange20140603_143100komen kwamen we er achter dat we de strandspullen om ons mee te maken vergeten waren. Dus Marian weer terug naar ons huis. Gelukkig was het niet ver. Wij zijn met ze allen een plekje gaan zoeken op het strand. Dat lukte al snel. Wat heeft Denemarken een mooi strand. Ondertussen was Marian alweer terug met onze strandspelletjes zoals vliegers ballen en nog veel meer.20140603_143137

foto s Doks vakantie 078 foto s Doks vakantie 081

foto s Doks vakantie 089 foto s Doks vakantie 083

foto s Doks vakantie 097

foto s Doks vakantie 106

foto s Doks vakantie 109

foto s Doks vakantie 090De foto’s zeggen genoeg wat we allemaal gedaan hebben met ze allen. Natuurlijk moesten we ook nog even pootjebaden. En natuurlijk schelpen zoeken door Sjoerd de strandjutter. Of even lekker rusten op een strandlaken Tanja vond dat heerlijk. Geniet er van je hebt vakantie.

Vakantie Doks 2014 018

Na uren op het strand vermaakt te hebben zijn we lekker op een terrasje gaan zitten. Lekker genieten van wat drinken of een ijsje.download (1).jpg zonnetje Iedereen genoot volop we zaten heerlijk in het zonnetje.

Ondertussen wilden Tanja, Silvester, Sjoerd, Ton en Marianne even bij de winkeltjes kijken. Zo gezegd zo gedaan. Even later kwamen Tanja en Marianne download (1).jpg ijsje 1terug. Tanja had een mooie pet gekocht.En ja hoor daar komen Sjoerd, Silvester en Ton ook alweer aan. Silvester had een bestuurbare helikopter gekocht. Sjoerd had een mooie busje gekocht.

download (1).jpg drinken download.png drinken 1

download (1).jpg ijsje

Op naar de bus en auto. Maar even overleggen waar we gaan eten en wat. Dit is best lastig. Dus we konden mooi rond kijken in het dorpje tijdens het rijden. Dit vonden we allemaal best leuk. Op een gegeveimages.jpg patatn moment vonden we een snackbar met van alles wat. Maar toch lastig om nou te weten wat er op de menukaart staat. Maat gelukkig na een tijdje had iedereen toch wat wils gelukkig maar. Alleen kon de bediening maar moeilijk op gang komen. Zijn ze grote groepen niet gewend haha. Maar ondanks alles lekker gegeten hoor.

images.jpg erinken m

Na onze buikjes rond gegeten te hebben zijn we lekker naar huis gegaan. Eenmaal thuis wilde iedereen graag zwemmen. Gretha wilde graag in de verwarmde Whirlpool samen met Marian.Vakantie Doks 2014 030 We hebben ons met ze allen uren vermaakt in ons privé zwembad en whirlpool. Er waren zelfs mensen die er maar niet uit wilden of in slaap vielen haha. Nou slaap lekker allemaal. Tot morgen. Legoland joepie!

04-06-2014

Vandaag gaan we naar Legoland. Iedereen wist niet hoe snel iedereen uit z’n bed moest komen. Want joepie Legoland wacht op ons. Grapje hoor alles gaat erg ontspannen hoor. Maar iedeimages.jpg woensdag dene 1reen was erg enthousiast om weg tedownload (1).jpg woensdag Dene gaan. Maar eerst moest er heerlijk ontbeten worden. Daarna snel in de bus op naar Legoland. Het was ongeveer een uurtje rijden naar Legoland. Eenmaal bij het park aangekomen kijken we onze ogen uit zo mooi allemaal.foto s Doks vakantie 116

foto s Doks vakantie 110

O wat leuk voor onze mannen er waren ook leuke vrouwen in Legoland, ze wilden er gelijk mee op de foto. Verder hebben we met z’n allen erg genoten van de logo dingen en attracties.20140604_112915 20140604_113200

Eigenlijk hadden we allemaal helemaal geen tijd om te lunchen zo druk hadden we het. Maar ja er moest toch even tijd gemaakt worden om te lunchen. Daarna weer lekker genieten van het mooie park.

foto s Doks vakantie 119foto s Doks vakantie 122

foto s Doks vakantie 128foto s Doks vakantie 137

20140604_202620

foto s Doks vakantie 141Tot grote verbazing van Tanja waren er ook zadels om mee paard te rijden of wat anders hihi. Wat heb je toch een mooie pet gekocht in Denemarken.

20140604_114249

Bootje varen waren we ook allemaal heel goed in.

20140604_114305

Na dit alles waren we nog niet moe. Dus moest er een spelletje ballen gooien gedaan foto s Doks vakantie 193worden. Dus Ton begon al te zeggen van ik gooi het beste jaa Ton. Silvestefoto s Doks vakantie 197r en Tanja wilden het wel opnemen tegen Ton. We hielpen Tanja en Silvester erg goed. Ton wat minder want die was aan het opscheppen haha. Tanja ging heel goed maar er was maar 1 winnaar en dat was Silvester. Hij won een grote donut. Toppie Silvester. Ton maar steeds maar dingen bedenken waardoor het niet lukte. Ja Ton. Silvester was gewoon beter.

foto s Doks vakantie 201

foto s Doks vakantie 200

Onze winnaar Silvester!

Natuurlijk kun je met zo’n donut leuke foto’s maken. Silvester bedankt voor het lenen en plezier.

foto s Doks vakantie 206

foto s Doks vakantie 207

foto s Doks vakantie 216foto s Doks vakantie 211

Na alle inspanningen even lekker met ze allen naar een lego dorp kijken.

Vakantie Doks 2014 023

En tijd maken voor een leuke groepsfoto.

Na dat alles nog even kijken in de souvenirs winkeltjes. Waar iedereen wat kon kopen als ze dat wilden. Moe maar voldaan weer naar ons huis. Onderweg naar huis hebben we boodschappen gehaald voor onze barbecue  wat we vanavond gingen doen.

Het was prachtig weer daarvoor. Er was voor ieder wat wils een top barbecue. Ton heeft ons prima verzorgd.Vakantie Doks 2014 021 Vakantie Doks 2014 020 Vakantie Doks 2014 019

Na zo’n vermoeiende dag lekker rustig aan gedaan. En lekker naar bed. Lekker slapen allemaal droom ze van lego blokjes.

een super donderdag gewenst

05-06-2014

Goedemorgen allemaal. Vandaag lekker uitslapen. Iedereen was daar ook wel aan toe naar zo’n leuke middag van gisteren in Legoland. Sommige mensen ontbeten wel in de woonkamer. Sommige wilden nog even slapen of rusten. Of kregen ontbijt op bed. Het mocht allemaal. Voor iedereen echt allemaal uit bed was of uitgerust was het al middag. Helemaal niet erg we hebben een relax dag vandaag. Boris wilde lekker in het zwembad. Daar was hij niet uit te slasan de hele week. Echt een waterrat die Boris. Fijn dat je er zo van genoot Boris.

Vakantie Doks 2014 030

Marianne is lekker gaan ontspannen in de whirlpool. Marian, Silvester en Tanja zijn lekker met ze allen naar een dorpje gegaan in Denemarken en hebben zich daar vermaakt. Sjoerd, Ton en Gretha zijn lekker thuis gebleven om lekker naar de musical Kruimeltje te kijken. En er werden spelletjes gedaan. Zo kon iedereeen doen wat hij of zij wilde. een heel relax middagje.

images.jpg auto

download (1).jpg bingo

download (1).jpg zitbank

images.jpg televisie

images.jpg kruimeltje

Nu even lekker eten. Het waren allemaal restjes van alles wat.In de avond wilde Boris en Marian voor de laatste ker genieten van ons privé zwembad. De anderen wilden graag filmpjes kijken van onze vakantie tot nu toe. Nog even proosten met z’n allen op een fantastisch vakantie week. Daarna lekker naar bed. Jammer genoeg morgen alweer ons laatste dag in Denemarken. Morgen gaan we weer naar huis.images.jpg pluto

06-06-2014

Goedemorgen allemaal.Vandaag vroeg opstaan. We vertrekken vandaag weer naar Nederland. We vinden het allemaal ook wel jammer dat de week alweer om is. Maar willen onze verhalen ook wVakantie Doks 2014 033el weer thuis vertellen. Dus tassen inpakken ontbijten en inladen. Rond 10 uur half 11 begonnen we aan onze reis terug naar Nederland. We hadden weer een mannenbus en vrouVakantie Doks 2014 031wenauto.

Vakantie Doks 2014 032

Ze hadden in Denemarken de beste prijzen. Een tame vlaske betekend lege flessen hihi. Hier moest voor dat we weg gingen nog even een foto van hebben.Vakantie Doks 2014 034

De reis verliep redelijk goed. Tanja was een beetje misselijk en er moesten gewoon noodzakelijke stops worden gemaakt voor iedereen. Gelukkig voelde Tanja zich later alweer beter. We zijn met z’n allen nog lekker uit eten geweest om de week af te sluiten. Als eerste wil ik een groot compliment maken aan onze chauffeurs Marianne en Ton jullie hebben ons prima gereden bedankt.

HET WAS EEN TOP WEEK IN DENEMARKEN!!!

EINDE

Lieve Marian, Marianne en Ton.

Namens iedereen van Doks en ouders en verzorgers willen we jullie bedanken voor de fantastisch verzorging en alles wat daar bij hoort. We hebben er erg van genoten bedankt.

Verslag geschreven door Gretha Hofstra.